FAQ

Kāda ir izejošā SMTP servera adrese e-pastu nosūtīšanai?

SMTP adrese e-pastu nosūtīšanai ir mail2.baltia.net.

 

Kādi dokumenti ir nepieciešami, lai noslēgtu līgumu ar Triatel?

Fiziskai personai ir nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi vai autovadītāja apliecību). Juridiskai personai ir nepieciešama uzņēmuma reģistrācijas apliecība, personas apliecinošs dokuments, bankas rekvizīti un pilnvara personai, kas tiesīga slēgt līgumu, vai uzņēmuma statūti.

 

Kā pārreģistrēt pieslēgumu no viena abonenta uz citu?

Lai pārreģistrētu pieslēgumu, jaunajam un esošajam abonentam ir nepieciešams ierasties Triatel Klientu apkalpošanas centrā vai pie Triatel dīlera ar visiem nepieciešamajiem dokumentiem jaunā līguma noslēgšanai. Pārreģistrācijas maksa ir 7,11 EUR.

 

Kā izvairīties no maksas datu pārraides apjoma pārtēriņa?

Ieejot Mans Triatel sadaļā Pakalpojumi ir iespēja aktivizēt Pakalpojumu Apjoma ierobežojums, šis ierobežojums neļaus izmantot maksas resursus pēc bezmaksas resursu limita beigām. Pakalpojums ir bezmaksas un to var pieslēgt vai atslēgt jebkurā brīdī.

 

Kāds ir lietotājvārds un parole, lai ieietu Mans Triatel pašapkalpošanās sistēmā?

Lietotājvārds ir modema pieslēguma numurs vai telefona numurs, atkarībā no tā kādu pakalpojumu klients lieto. Parole ir līguma identifikācijas parole, kura arī ir atrodama līgumā. Paroli var nomainīt Mans Triatel sadaļā Profils. 

 

Kad es saņemšu rēķinu?

Rēķini tiek izsūtīti katra mēneša sākumā no 2. līdz 10. datumam par iepriekšējo mēnesi.

Rēķini uz e-pastu tiek saņemti ātrāk, pa pastu nedaudz vēlāk.

 

Līdz kuram datumam jāsamaksā rēķins?
Rēķins ir jāapmaksā līdz katra mēneša 16.datumam.

 

Kā rīkoties, ja nav saņemts rēķins?
Zvaniet pa tālruni 67870123 un operators Jums nosūtīs rēķinu atkārtoti. Ja abonents nav saņēmis rēķinu, tas neatbrīvo no rēķina apmaksas noteiktajā termiņā! Apmaksāt TRIATEL izmantotos pakalpojums varat arī bez rēķina. Jums ir nepieciešams zināt savu klienta numuru un summu samaksai.

 

Kas ir kredītlimits?

TRIATEL noteiktais Pakalpojumu apjoms naudas izteiksmē, ko TRIATEL sniedz Abonentam uz pēcapmaksas noteikumiem. Kredītlimits ietver sevī  kārtējā mēneša abonēšanas maksu, maksu par sarunām, papildpakalpojumiem, kā arī neapmaksātos rēķinus par iepriekšējo periodu.

 

Kāds ir lietotāja vārds, parole un iezvana numurs, lai varētu izmantot TRIATEL datu pārraidi?

Izmantojot TRIATEL mobilo internetu: